ootamatu veritsus 08.05.02 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Kasutan juba paar aastat probleemideta Femodeni. Nüüd 10 päeva enne järgmise menstruatsiooni algust, hakkas järsku verejooks. Ravimi infolehel oli kirjas, et väikese vereerituse korral tuleb jätkata rohu võtmist- tõsisema vereerituse korral konsulteerida arstiga.

Muid terviseprobleeme pole v.a. tugev nohu ja köha.

Kas peaksin jätkama ravimi võtmist või lõpetama kiiresti ja regitreerima arsti vastuvõtule ( kuhu saaksin alles paari nädala pärast)

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud Küsija !

Kui Teil on verejooks (1 side või 1 tampoon tunnis!), peaksite koheselt pöörduma (valve) naistearstile.

Ehk on Teil viirusinfektsioon või bakteriaalne infektsioon, mõelda tuleb ka günekoloogilistele põletikele.

Jätkake pillide võtmist ja pöörduge naistearstile.

Helistage, saate kohe aja. 13.05.-18.05. on lisatasuta vastuvõtud.

Naistearst Galina Litter,

6052 739, -715

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Menstruatsioon

Tere, minu mure selline:
Olen 19 aastat vana, käisin alles neli kuud tagasi ka günekoloogi juures, aga peale günekoloogi juures käiku kirjutati mulle välja rasedusvastased tabletid, nüüd olen neid ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija

Antibeebipillide tarvitamine ehk KOK kombineeritud oraalne kontratseptsioon on ravimeetod, millega peavadki muutuma tavapärased menstruatsioonid, kuna pillid on ju hormoonravimid.
Loe edasi

tsükliväline veritsus

Menstruatsioon algas 16 aprill ja kulges tavapäraselt,vahepeal oli juba mõni "puhas" päev ka kui 29nda hommikul avastasin,et natuke verd on tulnud,arvasin,et vanainimese asi,ehk määrib veel natuke.Täna ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija,
andmetest selgub, et olete 34-aastane.

Iga veritsuse puhul peaksid olema välistatud rasedused ja põletikest vähemalt urogenitaalne klamüdioos. Kui rasedus on kindlalt ...

Loe edasi

Ootamatud tugevad verejooksud.

Tere!
Olen 21-aastane ja tarvitan juba 5ndat aastat Yasminelle pille. Pole kunagi varem nendega mingeid probleeme ega veritsus tekkinud.
26.07 (pillide teine nädal) hakkas ootamatu tumepruun ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Kuna tarvitate juba 5 aastat KOK kombineeritud oraalset kontratseptsiooni Tbl Yasminelle, siis tegite väga õigesti, et just sellest alustasite. Kalendrisse märkige 7 pillivaba ...

Loe edasi

ootamatu verejooks

Tere!

Peale vahekorda märkasin, et linad on verised. Kõik nägi välja nii nagu oleks menstruatsioon oodatust varem alanud. Mingisugust valu või ebamugavustunnet ei olnud. Järgmisel-ülejärgmisel ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Kontaktveritsus vajaks alati täpsustamist. Kõige sagedamini on ikkagi tegemist emakakaela probleemiga. Kas siis emakakaela põletik, polüüp vm. probleem. Tsükli keskel (oletatava ovulatsiooni ...

Loe edasi

pillidega rasedaks?

Tere,

loodan, et oskate segadusse pisut selgust tuua. Olen paar aastat tarvitanud beebipille ja tänu sellele on menstruatsioonid väga korrapärased. Hetkel pean seitsmepäevast pausi ja päevad ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Pillide toimel jääb igakuine veritsus väga väheseks või kaob hoopiski, s.t. et selline situatsioon on ilmselt tingitud pillidest. Soovitan peale nädalast pausi taas pillidega jätkata. Tõenäosus ...

Loe edasi

veritsus peale emakaeemaldust

Millest on tingitud veritsus? Op. ist on 3 nädalat möödas. Opereeriti kõhu kaudu.Ise olen 48 aastane.Kas on sisemised niidid lahti?Arstile saan 2 nädala pärast.

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Kui Teil on veritsus pöörduge koheselt kas ennast opereerinud arsti poole või valvekabinetti.
Tervitades Aire Sekavin

Loe edasi

äge tupepõletik

Mul on tekkinud ootamatu ja tugev põletik tupes, valu ei lase öösel magada, voolus on hapupiima moodi ja lõhnatu aga ning vahepeal tuleb ka pisut verd (päevi pole). Põletik on kestnud 3 päeva, aga arsti ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere Kristiina.
Kui Teil on valud , rohke voolus ja veritsus , mis häirivad Teie igapäevaseid tegemisi ja magamist, tuleks pöörduda valvekabinetti.
Tervitades Aire Sekavin

Loe edasi

Veritsus tablettide ajal

Tere! Olen üritanud juba aasta jääda rasedaks, kuid kogu see aeg on olnud mul tsükkel täiesti paigast ära. Mõnikord on vahe 21 päeva, siis jälle üle viiekümne päeva. Detsembris käisin arti vastuvõtul, ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere Britta!
Teile määratud Mirelle on väga madala hormoonisisaldusega preparaat, seega põhjustab ta sageli tsüklivälist vereeritust. Veritsused lõpevad iseenesest või preparaadi vahetamisel suurema ...

Loe edasi

menstruaaltsukli probleemid

Tere, probleem on seoses sellega, et u poolteist nädalat tagasi tekkis mul veritsus,mida ei peaks olema. See ei ole suur, aga selline määriv. Olen tegelikult teie patsient Tartus. Aasta alguses oli mul ...

Vastas dr Aire Sekavin

Kui pille kasutades tekib tsüklihäire võiks kõigepealt mõelda, ega ei ole Teil kogemata mõni tablett vahele jäänud või kahe tableti vaheline aeg liiga pikaks veninud. Tsüklivälist määrimist ja tableti ...

Loe edasi

ootamatu valu orgasmi ajal

Tere! Orgasmi ajal lööb valu paremale alakõhtu.Kuna eelnevate (15)aastate jooksul seda pole esinenud, kas peaks midagi kahtlustama-uurima? Tänan!

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Kirja teel on raske vastata. Vajaksite günekoloogilist kontrolli ja mõningaid analüüse.Kuna valu esineb ainult orgasmi ajal,võiks tegu olla seemnevedeliku prostaglandiinidest põhjustatud suguühtejärgse ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi