Maovähendusoperatsioon 15.11.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, sooviksin teada, kuhu peaksin pöörduma, kui sooviksin minna maovähendusopile. Mis on esmased sammud mida tegema peaks ning kelle poole pöörduma?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Maovähenduslõikuseks on konkreetsed kriteriumid. Kogu vajaliku informatsiooni leiate leheküljelt kergemaks.ee
Heade soovidega, dr.Ehala