Kehakaalu alandamine. 12.01.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Olen 47a. mees, tugeva ülekaaluga. Pean internetis TAI-toitumisprogrammis toitumispäevikut. Sealne energiakaloraaþi kalkulaator pakub mulle koos kehalise aktiivsusega 3160 kalorit päevas normaalseks eluks.
Kui palju tuleks kaloraaþi vähendada, et kaal langeks normaalselt, optimaalselt. Kas on olemas selleks näiteks % reeglit?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Pakun teile välja ühe erinevatest võimalustest. Võtke oma praegune kaal ja korrutage see 15-ga. Selle tulemusel saate kaloraaži, mille juures peaks teie kaal langema hakkama. Näiteks: kui kaalute 120 kilo, siis võiks teie päevane kaloraaz olla 15x120 ehk 1800 kcal/päevas.
Heade soovidega, dr.Ehala