Refluks gastriidiga 10.05.20 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas antud diagnoosiga võib juua kummeliteed?
Lugesin ajalehest , et refluksi puhul ei ole kummelitee hea. Kas taimsed tooted koos ravimitega võiksid olla vastunäidustatud? (Nexium+libejalaka kapslid)
Aitäh.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Mõnedele patsientidele kummelitee ei sobi, kuid vastunäidustatud ta refluksi korral ei ole, pigem vastupidi. Taimsete preparaatide võimalikku kasutamist koos määratud ravimitega võiksite arutada oma raviarstiga. Eelkõige võiksid taimsed preparaadid toetada seedetedevust ravivabal ajal.
Parimatega, dr. Ehala