Poja toitumine 22.03.26 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Poeg lakkas söömast lihatooteid, kalatooteid, piimatooteid, köögivilju jne juba 3aastasest peale,sõi seda mis meeldis,mõni õun,leib,kurk(tomat kindlasti mitte) friikartulid,pannkoogid, joogijogurt jne.nüüd juba 21aastane.Siis lastearst ütles pole midagi,veri korras,energiline, nüüd pikemalt tal alakõhtu lööb valu,siis peab wc kohe minema,valu ei löö kogu aeg.Väljaheide kogu aeg vedel, koloskoopia oli korras.. Ütlesin arstile,et ta wc käib 3-4 korda päevas,tööle ei saa..Perearst ütles proov oli korras, probleemi ei näe, laktoosi talumatus.No ta ei joo piima.Lugesin,et on ka sellise diagnoosiga haigus olemas.Tahtsin gastroenteroloogi juurde minna aga öeldi pole vajadust.Soovitati dietoloogile minna.Kas sellise olukorraga saab ametliku diagnoosi,ma ei tea miks tal nii on..Muidu on rahulik noormees.Ta ei kannata lõhnasid,isegi kartulisalatit mitte,poes ei pane ka vorsti tooteid korvi..Kas on mõistlik käia dietoloogil? Aitäh
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tere, muidugi on mõistlik minna selle murega spetsialistide jutule. Kas dietoloogi või minu juurde. See on pikaajaline ravimine, aga abi saab.