Toitumisnõustaja Tallinnas 29.05.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Kas Tallinnas on võimalik saada tasuta toitumisnõustaja juurde (nt endokrinoloogi saatekirjaga)?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Suuremate haiglate juures (ITK, PERH) on minu teada vastava koolituse saanud õde(õed), kes nõustavad inimesi vajadusel toitumise osas, kuid enamjaolt on nende patsientide puhul tegu siiski krooniliste haigetega. Tean et osad pereõed ja ka arstid on läbinud täiendkursusi toitumise osas. Need on võimalused, mida oskan hetkel mainida.
Parimatega, dr.Ehala