Liigne kaneeli tarbimine 26.12.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere õhtust!
Lugesin, et liigne kaneeli tarbimine (nt piparkoogid praegusel ajal) võib olla veidi kahjulik. Kas see vastab tõele? Muretsen kuna segan nii hommikul kui õhtul jogurti jms juurde kaneeli (kokku ca 1tl) ja lisaks panen seda ka ca üle päeva veidi ka kakao sisse.
Kena jõuluaega!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ilmselt peate silmas artiklit kumariinist, mis suurtes kogustes võib olla maksale kahjulik. Samas 1/2-1 tl kaneeli päevas on pigem kasulik kui kahjulik, avaldades positiivset mõju nii veresuhkru tasemele kui rasvade ainevahetusele. Seega tasub kaneeli oma menüüs hoida, kuid temaga mitte liiale minna.
Heade soovidega, dr.Ehala