Buliimia 26.02.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
Olen 19 ja põen buliimiat. Häbi ja piinlik on teistele sellest rääkida, aga ma sooviks abi. Psühholoogi tasud on ka üsna kallid. Lihtsalt tahaks, et terve mu elu ei keerleks ainult ümber toidu ja sellest mõtlemise ümber.
aitäh
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Peale toitumise paikapaneku on antud probleemi korral tõepoolest vajalik ka spetsiaalse koolituse saanud psühholoogi või psühhiaatri- psühhoterapeudi abi. Nende juurde saab suuremate haiglate juures pöörduda vastuvõtule ka haigekassa alusel, kuigi see võib võtta järjekordade tõttu aega. Samas soovitaksin seda siiski teha. Info korras-TÜ Kliinikumi Psühhiaatriahaigla juures on arstid ja psühholoogid, kes tegelevad spetsiaalselt toitumishäiretega.
Heade soovidega, dr.Ehala