vibratsioonivöö kasutamine. 04.11.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kaalun 82kg, olen 1.67 pikk. Minul on olnud maksa- ja rinnakasvaja operats. Proovid on korras, viimane oli aasta tagasi. Tahan kasutada vibratsioonivööd kintsude ja pepu väristamiseks. Pidi mõjuma salendavalt. Kas massaaz on lubatud - tavaline ja elektriline. Palun Teie soovitust.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Pean siinkohal teile vastuse võlgu jääma. Kõige parem on toote juhendilt ennem endale selgeks teha, millistel puhkudel viimane aparaat on vastunäidustatud. Samas on teatud massažiliigid teie puhul kindlasti teretulnud. Millist meetodit valida, tasub küsida ehk mõnelt kogenud massöörilt, taastusravi- või siis spa-arstilt.
Heade soovidega, dr.Ehala