Klistiir 28.06.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Tahaksin teie arvamust klistiiri teemal. Kas teie arvates on kasulik teha klistiiri kaalu langetamiseks ja soolte puhastamiseks? Mida kodus tehtav klistiir endast üldse kujutab? Kas klistiiri tegemine sobib ainult täiskasvanutele?
Ettetänades. Anna.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kindlasti ei soovita teil ilma kindla (arsti poolse) näidustuseta kodus klistiiri tegema hakata.
Heade soovidega, dr.Ehala