Toitumine 15.08.26 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Kuidas on toitumisega imetava emana? Kui palju mõjutab toitumine last? Mida peaks sööma, millest hoiduma?
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tere! Eelistage kodust toitu, köögivilju, täisteratooteid, muna, liha, kala ja piimatooteid. Kohvi tarbige mõõdukalt, alkoholi on kõige kindlam vältida. Üksikud maisutused või vähem täiuslik söögipäev rinnapiima halvaks ei muuda. Olge terve koos pisikesega!