Toitumine neelamise puudulikkuse tõtt otse makku 29.10.25 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Miks see süstal peab olema kitsa avaga,millega toit lastaks toru kaudu makku.nii vedelat toitu ei saa ise teha.läheb ainult kaasa antud toidusegu .
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tere, see küsimus ei ole mulle!