olen 31 a naisterahvas minu probleemiks on mu enda liig emotsionaalne käitumine. Ärritun väga sagedasti ja väga kergesti tühiste asjade peale.
Depressiooni raviks tarvitan antidepressante, kuid vihapursked ei ole vähenenud, kõige hullem on see, et ka minu 4a. poeg käitub juba täpselt nii nagu mina. antidepressante hakkasin võtma augustikuul. Mida ma peaksin tegema ja kuidas ma saaksin aidata oma poega.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Poeg tahab muidugi jäljendada Teid, kuid see ei tähenda, et ta end ka selliselt tunneb, nagu Teie. Lapsele mõjub muidugi rahulik vanem positiivselt, kuid kui Te vahel kaotate enesevalitsemise, tuleks mõne aja pärast lapsega sellest rääkida, talle selgitada oma tunnet ja kindlasti talle selgitada, et tema Teie meeleolude kõikumises süüdi ei ole. Rohud on kirjutanud Teile psühhiaater ja nende mõjust peaksite rääkima temaga ja koos leidma kas uued rohud, või rohud ja psühhooloogiline nõustamine koos, et selgitada, mis on Teie probleemid, mis põhjustavad meeleolu muutusi ja koos leida uusi toimetuleku viise.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.