Katkine varbavahe 23.04.01 / Nahahaigused

Külastaja küsib:

Tere!

Nahahaiguste arst määras raviks Pevaryl-i salvi kord päevas. Olen seda määrinud

juba kuu aega ja tundub, et asi läheb hoopis halvemaks,

lõhe varbavahel on läinud suuremaks ja valulikumaks. Nüüd juba on kõndimisel

valus. Mida edasi teha?

Aitäh!

Arst vastas:

dr Heli Raudsepp

Dermatoveneroloog

TÜ Kliinikumi Nahahaiguste kliinik, Kliinik

Soovitan pöörduda uuesti nahaarstile,et ta Teid veel kord üle vaataks. Võimalik, et ravim tuleb vahetada või kombineerida mõne lisaravimiga. Kõik ravimid, mida vajate, on retseptiravimid ning seetõttu otseseid ravisoovitusi ma siin anda ei saa. Probleem ise ei ole keeruline ning terveks saate igal juhul.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Nahahaigused

viiruslik soolatüügas?

Kas see võib olla tõepärane, et olen kusagilt üles korjanud soolatüüka-viiruse? Nimelt parema labakäe seljale on paari viimase aasta jooksul tekkinud päris palju, väikesi 2-3 mm suurusi täpikesi, mis ...

Kristi Abram

Vastas dr Kristi Abram

1) esimene küsimus: ilma nahamoodustisi nägemata on raske öelda, kas tegemist on viirustüügastega või millegi muuga. Asjaolu, et need desolahuse kasutamisega on hakanud kaduma on mõneti üllatuslik. Soovitan ...

Loe edasi

allergia või...?

tere!
Mul selline mure, et aegajalt ilmuvad ühe käe kindlale sõrmele nagu väikesed villid või midagi taolist, need hakkavad sügelema ja siis lähevad katki ning nahk jääb selline kole ja katkine, ...

Vastas dr Sirje Liiv

Sellised eksematoossed nahareaktsioonid võivad tihti vallanduda siis, kui kasutatakse mitmesuguseid kodukeemia vahendeid. Teie puhul on ju asi selge- vältige kodukeemia sattumist kätele ja kasutage võimalikult ...

Loe edasi

varbaseen

Olen vist üks tuhandetest, kel varbavahed ketendavad. Sain selle haiguse nähtavasti kõrgkoolis õppides ühiselamu dušširuumist. Kuna raha ponud, ostsin odavaid kingi, mis hõõrusid jalad katki ...

Vastas dr Terje Kukk



Suure tõenäosusega on tegemist kordusnakkusega seenhaigusesse. ka kubeme piirkonnas võibb olla seenhaigus.

Kui Teil on kodus veel Pevaryl olemas, siis alustage ravi ja määrige ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: