Probleemne näonahk. 20.05.02 / Nahahaigused

Külastaja küsib:

Olen 30 aastane,kuid ikka tulevad punnid ja on kalduvus päris rohkele karvakasvule.Võeti vereproov ja öeldi ,et testotserooni tase on veidi kõrgem ja mul pidi olema liigne tundlikkus selle suhtes.Raviks määrati DIANE-35 Arstile teavitasin eelnevalt,et mul on ka spiraal sees ,kas tohib kasutada korraga 2-te rasedusvastast vahendit.Mul tekkis 2 kuud pärast rohu tarvitamist väga tugev kõhuvalu, mis oli 2päeva.Tehti ka ultraheli,kuid see ei näidanud midagi imelikku.Mis ravi oleks veel mõeldav akne puhul-mis aga ei toimiks rasedusvastase vahendina?

Arst vastas:

dr Terje Kukk

Dermatoveneroloog

TÜ Kliinikumi Nahahaiguste kliinik, Kliinik

Ei ole küll günekoloog, aga kaht samaaegset rasestumisvastast vahendit ei kasutata.

Akne paikseid ravivahendeid on mitmeid, sõltub konkreetsest kliinilisest leiust.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Nahahaigused

probleemne näonahk

Tere.Jaanuari kuust alates on mul probleem näonahaga.Suu ümbruses on punetav väikestest punnidest koosnev laiguke ja ka kaelale on tekkinud mingi punane laik.Laigun ei sügele ega pole valusad.Lisaks on ...

Kristi Abram

Vastas dr Kristi Abram

Tere!
Ma ei tea, missugust rasestumisvastast meetodit kasutasite varem, aga kui kasutasite varem antibeebipille, siis neil on teatav vistrikevastane toime. Kui nende kasutamine lõpetatakse, siis ...

Loe edasi

probleemne näonahk.

Tere jälle Dr. Raudsepp.

Sügisel pöördusin teie poole oma näonaha probleemidega ja jätsin uurimise pooleli, nüüd kui on suvi saabumas on mul jälle mure päevakorras. Viimases vastuses soovisite ...

Vastas dr Heli Raudsepp

Tegemist oli tõenäoliselt Roaccutane raviga ning kui ma ütlesin alalävine, siis pidasin silmas seda, et ravimi päevadoos on olnud ebapiisav. Ravimit peab saama vähemalt 0,5 mg kehakaalu kg kohta päevas, ...

Loe edasi

akne

Tere!
Mul on probleemne näonahk. Kui kasutan antibeebipille, on näonahk puhas, kuid tablettidega lõpetades tulevad vistrikud kiiresti tagasi. Kas oleks võimalik apteegi käsimüügist osta mõnda salvi ...

Vastas dr Heli Raudsepp

Käsimüügist on võimalik osta küll ainult ühte ravimit ja see on Aknefug oxid mild geel. Alustage 3%-lisest variandist ning ärge ehmatage, kui see esimese kahe ravinädala jooksul võib ravim tekitada punetust ...

Loe edasi

näonahk

Mul on väga probleemne näonahk, mul on akne. Olen proovinud igasuguseid ravimeid.Aga millestki pole abi olnud.Olen vasinud ennast hommikuti peeglisse vaatamast, kuna miskit pole muutunud.Probleemis olen ...

Vastas dr Sirje Liiv

Ükski paikselt kasutatav akneravivahend ei anna tulemusi ei ühe nädala ega ka mitte 1 kuu möödudes. Selles perioodis võib esineda isegi näilikke halvenemisi. Ka on vaja raviskeemis teinekord midagi muuta.Laske ...

Loe edasi

näonaha probleemid

Tere! Ma ei osanudki tegelt oma probleemi yhegi kategooria alla liigitada,aga äki saate aidata. Mul on hästi kuiv ja probleemne näonahk. Samuti esineb vahetevahel,eriti talvel kuperoosat. Suvel kasutasin ...

Vastas dr Sirje Liiv

Et teile täpsemini vastata, peaks neid probleeme ikka nägema.
Kui olete leidnud ihupiima, mis ka näole sobib ,siis arvan ,et pikaajaliseks kasutamisks see siiski ei sobi. Pöörduge konkreetse nõu ...

Loe edasi

Probleemne näonahk

Tänan vastuse eest. Sellel kevadel tegin teise roccutani kuuri 50 päeva sõin igapäev ühe tableti ja siis ülepäeva veel 1tableti päevas. Õhtuti määrisin vistikke AKNEFLUG-vedelikuga, viimase 10 tableti ...

Vastas dr Heli Raudsepp

Palun kirjutage mulle arsti nimi, kes Teid sellisel moel ravinud on. Tegemist on alalävise ja lühiaegse raviga, mille järgselt edu pole mõtetki oodata.

Loe edasi

probleemne näonahk

Oleksin Teile tänulik, kui saaksin abi mind vaevava probleemi puhul.

Olen kulutanud meeletult raha otsimaks abi erinevatelt kosmeetikutelt ja kasutanud erinevaid kreeme keskpärastest väga ...

Vastas dr Sirje Liiv

Ilma Teid nägemata ei ole võimalik midagi kindlat soovitada. Võin vaid kinnitada ,et kreemid ja kosmeetilised protseduurid on hoolduseks mitte ravimiseks. Imestan, et Teile ei ole soovitatud nahaarsti ...

Loe edasi

Näonahk

Tere! Olen 22 a. neiu, mulle teeb muret roosakas tundlik näonahk. Preagu märgatavat kapillaaride võrgustikku küll ei ole , aga kas on võimalik füsiaatriliste vahenditega punetust vähendada (koagulatsioon?)? ...

Vastas dr Sirje Liiv

Kui veresoonte väljakujunenud võrgustikku ei ole näha , ei ole midagi koaguleerida.



Dermatoloog S. Liiv

Loe edasi

Probleemne nahk

Tere.

Olen 28 a. naine. Mul ei ole kunagi olnud eriti probleemne nahk. Umbes 2 aastat tagasi muutus näonahk vinniliseks ja pooriliseks. Punnid asetseks nagu sügaval naha sees. Mädaseid vinne ...

Vastas dr Terje Kukk



Vinnid e. akne võib avalduda ka pärast teismelise iga .

Raviks pöörduge nahahaiguste arsti vastuvõtule.

Loe edasi

probleemne näonahk ja solaarium

Olen 21-a. neiu. Aastaid olin hädas aknega - olin käinud kosmeetiku juures, muretsenud tema soovitatud kalleid kreeme, proovinud kõikvõimalikke puhastusgeele ja aknevastaseid näopuhastustoonikuid, kuid ...

Vastas dr Heli Raudsepp

Intensiivse päikesekiirguse eest peaks hoiduma vahetult peale kreemi kasutamist. Soovi korral solaariumis käia tasuks Acnefug oxid mild-i kasutada vaid õhtuti.

Teie puhul jääb silma, et olete ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: