Punaseks ! 11.05.15 / Nahahaigused

Külastaja küsib:

Tere! Mure on siis selline et mul nahk peale kriimustust läheb paiste ei lähe punaseks ega sügele. Nagu oleks nõgese pihta läinud ainult et kriimustuse triip läheb paiste täies ulatuses. Paistetus kestab umb. 30 minutit ja kaob ära.Selline probleem olnud umb. 2ndl. Käisin apteekri juures ja ka ise uurisin et nõgesetõbi ? Ostsin ka zyrtec 10 mg vōtsin tabletti ära ja paari tunni pärast kriimustasin nahka.Mille peale ei läind kriimustatud koht paiste vaid punaseks ,lisan ka pildi . Söögi vastu alergijat olla ei tohiks kuna pole kunagi millegi vastu allergiline old söögi osas ja pole miskit uut võõrast söönd ... Kuskil 2 ndl tagasi oli mul käel sht värske pindmine marrastus/haav käel ja pesin nõusid nõudepesuvahendiga kas võib olla sellest ? Sooviks teie arvamust milles võib olla probleem, Et nahal selline reaktsioon on ? Ja ka mingi ravim ehk ?

Arst vastas:

Kristi Abram

dr Kristi Abram

Dermatoveneroloog

Tere!
Kõik Teie sümptomid viitavad urtikariaalsele dermografismile, mis on tõesti nõgestõve üks alavorme. Surve või kriimustuse tagajärjel vabaneb nahas histamiin, mis kutsubki esile sellise paikse turse, mis mõne aja pärast möödub. Otseselt põhjuslikku ravi selle suhtes ei ole, kuna põhjus, miks mõnel inimesel selline reaktsioon vallandub ei ole lõplikult selge. Tavaliselt selline seisund kestab mõne kuu kuni mõne aasta ja siis kaob. Seni kasutataksegi neid ravimeid, mis ei lase histamiinil vabaneda (antihistamiinikumid nt.Zyrtec). Müne aja pärast peaks probleem ise kaduma, ainult raske on prognoosida, millal see täpselt toimub.
Lugupidamisega,
Kristi Abram

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Nahahaigused

Punased põsed

Tere!
Olen 22aastane noormees. Kümnekonna aasta eest läksid mul põsed punaseks. See häirib.

Vastas dr Heli Raudsepp

Kõigepealt tuleks selgusele jõuda, millest on punetus tingitud- on tegu laienenud kapillaaridega või mõne teise põhjusega. Alles seejärel saab rääkida ravist.

Loe edasi

kestendavad laigud näol

mida ette võtta kui näonahale tekivad laigud, mis hakkavad kestendama kreemi peale pannes muutuvad punaseks. tekivad silmade ümbrusesse

Vastas dr Heli Raudsepp

Kõigepealt tuleks veenduda, et selles pole süüdi meigivahendid ega meigieemaldusvahendid. Selleks jätke kõik need vahendid kahe nädala jooksul kasutamata ja kasutage vaid pehmendavat, niisutavat kreemi, ...

Loe edasi

Sügelus nahal

Juba üle kuu aja vaevab mind naha sügelemine erinevatest piirkondadest. Kratsimise järel muutub see koht punaseks ja nahale tekivad kublad, punnid. Sügelenud on nii jalgadel erinevatest kohtades, kätel, ...

Vastas dr Heli Raudsepp

Soovitan nahaarstile pöörduda. Oluline on näha Teie löövet, et ravisoovitus oleks tulemuslik.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: