probleemne näonahk ja solaarium 21.03.01 / Nahahaigused

Külastaja küsib:

Olen 21-a. neiu. Aastaid olin hädas aknega - olin käinud kosmeetiku juures, muretsenud tema soovitatud kalleid kreeme, proovinud kõikvõimalikke puhastusgeele ja aknevastaseid näopuhastustoonikuid, kuid paremaks ei läinud, nahk hakkas hoopis kestendama. Sügisel käisin nahaarsti juures ning sain esimest korda abi. Nimelt hakkasin kasutama ja kasutan siiani kreemi Aknefug-Oxid-Mild 3%. Kui varem oli mu näonahk pidevalt põletikulisi vistrikke täis, siis juba ca kuu aja möödudes oli näonahk märgatavalt paranenud ning effekt kestab siiamaani. Küsimus on aga selles, et sooviksin käia solaariumis, kuid kreemi infolehel oli märge, et hoiduma peaks intensiivse päiesekiirguse (UV-kiirguse) eest. Kas peaksin siis loobuma mõttest solaariumisse minna või piisab sellest kui solaariumipäeval kreemi mitte kasutada või peaksin vahetama kreemi mingi teise toote vastu, millega on lubatud päevitamine.

Arst vastas:

dr Heli Raudsepp

Dermatoveneroloog

TÜ Kliinikumi Nahahaiguste kliinik, Kliinik

Intensiivse päikesekiirguse eest peaks hoiduma vahetult peale kreemi kasutamist. Soovi korral solaariumis käia tasuks Acnefug oxid mild-i kasutada vaid õhtuti.

Teie puhul jääb silma, et olete seda ravimit kasutanud juba pea pool aastat. Akneravimite parima toimivuse tagamiseks on soovitatav ravimit vahetada iga 4-6 kuu järel. Seetõttu soovitangi pöörduda nahaarsti vastuvõtule ravi muutmiseks.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Nahahaigused

probleemne näonahk

Tere.Jaanuari kuust alates on mul probleem näonahaga.Suu ümbruses on punetav väikestest punnidest koosnev laiguke ja ka kaelale on tekkinud mingi punane laik.Laigun ei sügele ega pole valusad.Lisaks on ...

Kristi Abram

Vastas dr Kristi Abram

Tere!
Ma ei tea, missugust rasestumisvastast meetodit kasutasite varem, aga kui kasutasite varem antibeebipille, siis neil on teatav vistrikevastane toime. Kui nende kasutamine lõpetatakse, siis ...

Loe edasi

probleemne näonahk.

Tere jälle Dr. Raudsepp.

Sügisel pöördusin teie poole oma näonaha probleemidega ja jätsin uurimise pooleli, nüüd kui on suvi saabumas on mul jälle mure päevakorras. Viimases vastuses soovisite ...

Vastas dr Heli Raudsepp

Tegemist oli tõenäoliselt Roaccutane raviga ning kui ma ütlesin alalävine, siis pidasin silmas seda, et ravimi päevadoos on olnud ebapiisav. Ravimit peab saama vähemalt 0,5 mg kehakaalu kg kohta päevas, ...

Loe edasi

akne

Tere!
Mul on probleemne näonahk. Kui kasutan antibeebipille, on näonahk puhas, kuid tablettidega lõpetades tulevad vistrikud kiiresti tagasi. Kas oleks võimalik apteegi käsimüügist osta mõnda salvi ...

Vastas dr Heli Raudsepp

Käsimüügist on võimalik osta küll ainult ühte ravimit ja see on Aknefug oxid mild geel. Alustage 3%-lisest variandist ning ärge ehmatage, kui see esimese kahe ravinädala jooksul võib ravim tekitada punetust ...

Loe edasi

näonahk

Mul on väga probleemne näonahk, mul on akne. Olen proovinud igasuguseid ravimeid.Aga millestki pole abi olnud.Olen vasinud ennast hommikuti peeglisse vaatamast, kuna miskit pole muutunud.Probleemis olen ...

Vastas dr Sirje Liiv

Ükski paikselt kasutatav akneravivahend ei anna tulemusi ei ühe nädala ega ka mitte 1 kuu möödudes. Selles perioodis võib esineda isegi näilikke halvenemisi. Ka on vaja raviskeemis teinekord midagi muuta.Laske ...

Loe edasi

näonaha probleemid

Tere! Ma ei osanudki tegelt oma probleemi yhegi kategooria alla liigitada,aga äki saate aidata. Mul on hästi kuiv ja probleemne näonahk. Samuti esineb vahetevahel,eriti talvel kuperoosat. Suvel kasutasin ...

Vastas dr Sirje Liiv

Et teile täpsemini vastata, peaks neid probleeme ikka nägema.
Kui olete leidnud ihupiima, mis ka näole sobib ,siis arvan ,et pikaajaliseks kasutamisks see siiski ei sobi. Pöörduge konkreetse nõu ...

Loe edasi

Probleemne näonahk

Tänan vastuse eest. Sellel kevadel tegin teise roccutani kuuri 50 päeva sõin igapäev ühe tableti ja siis ülepäeva veel 1tableti päevas. Õhtuti määrisin vistikke AKNEFLUG-vedelikuga, viimase 10 tableti ...

Vastas dr Heli Raudsepp

Palun kirjutage mulle arsti nimi, kes Teid sellisel moel ravinud on. Tegemist on alalävise ja lühiaegse raviga, mille järgselt edu pole mõtetki oodata.

Loe edasi

pigmendilaigud ja rvv

Tere,

Nahaarst soovitas mul hakata kasutama Credentials`i Hydro Q Fade formula pleegitajat, kuna näonahk on kirju, pigmendilaikudega. Samal ajal kasutan beebipille Novynette, mille kõrvalmõjudeks ...

Vastas dr Sirje Liiv

PIGMENTATSIOONI RAVI HÜDROKINOONIGA.

Pigmentatsiooni eemaldamine on sageli osutunud raskeks probleemiks. Teile on määratud efektiivne vahend, mis on meil ainuke saadaolev hüdrokinooni sisaldusega ...

Loe edasi

Probleemne näonahk.

Olen 30 aastane,kuid ikka tulevad punnid ja on kalduvus päris rohkele karvakasvule.Võeti vereproov ja öeldi ,et testotserooni tase on veidi kõrgem ja mul pidi olema liigne tundlikkus selle suhtes.Raviks ...

Vastas dr Terje Kukk

Ei ole küll günekoloog, aga kaht samaaegset rasestumisvastast vahendit ei kasutata.

Akne paikseid ravivahendeid on mitmeid, sõltub konkreetsest kliinilisest leiust.

Loe edasi

probleemne näonahk

Oleksin Teile tänulik, kui saaksin abi mind vaevava probleemi puhul.

Olen kulutanud meeletult raha otsimaks abi erinevatelt kosmeetikutelt ja kasutanud erinevaid kreeme keskpärastest väga ...

Vastas dr Sirje Liiv

Ilma Teid nägemata ei ole võimalik midagi kindlat soovitada. Võin vaid kinnitada ,et kreemid ja kosmeetilised protseduurid on hoolduseks mitte ravimiseks. Imestan, et Teile ei ole soovitatud nahaarsti ...

Loe edasi

Probleemne nahk

Tere.

Olen 28 a. naine. Mul ei ole kunagi olnud eriti probleemne nahk. Umbes 2 aastat tagasi muutus näonahk vinniliseks ja pooriliseks. Punnid asetseks nagu sügaval naha sees. Mädaseid vinne ...

Vastas dr Terje Kukk



Vinnid e. akne võib avalduda ka pärast teismelise iga .

Raviks pöörduge nahahaiguste arsti vastuvõtule.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: