ekseemi ravi raseduse ajal 06.12.03 / Nahahaigused

Külastaja küsib:

olen kasutanud Elocon linimenti , millega võiks seda asendada raseduse ajal?

Arst vastas:

dr Heli Raudsepp

Dermatoveneroloog

TÜ Kliinikumi Nahahaiguste kliinik, Kliinik

Sõltub raseduse suurusest, kuid lubatud on Hydrocortison kreem.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Nahahaigused

Ekseemi ravimine

Tere!

Käisin nahaarsti vastuvõtul kuna kartsin endal olevat ekseemi. Nahaarst kinnitas seda ja määras ravi: kaks korda päevas määrida peale Betnovate'i ja üks kord päevas Helosani sarnast ...

Vastas dr Heli Raudsepp

Teil tuleks uuesti kasutada Betnovati, kuid peaksite ka mõtlema sellele, mille järgselt lööve võis ägeneda (missugused ained puutusid kokku Teie nahaga- seep, dushigeel, kreem, puhastusvahendid, nõudepesuvahendid ...

Loe edasi

Ekseem

Tere Dr. Airi Põder
Mul kaks küsimust ekseemi kohta...
Kas saialille salviga tohib ekseemi määrida?
Kas ekseemi raviks mõeldud kreemid on saadaval ka käsimüügist?

M.

Airi Põder

Vastas dr Airi Põder

Ekseemi ravi sõltub konkreetse ekseemi tüübist. Pole võimalik soovitada ravi ilma haiguskollet nägemata.

Loe edasi

küüneseen

Tere.

Mõlema suure varba küünt katab poolenisti (ilmselt) küüneseen. Kas küüneseene ravimisel kasutatavad rohud on ohutud ka raseduse planeerimise/lapse ootamise ajal või tuleks see ravi antud ...

Vastas dr Heli Raudsepp

Raseduse ajal küüneseent ei ravita.

Loe edasi

päraku sügelus

Peale sünnitust hakkas päraku ümbrus sügelema. Pisut saab leevendust saialillesalviga määrides. Nüüdseks (ligi 1 aasta) on tekkinud päraku ümber voltide peale nagu kõrgem äär (meenutab pisut ekseemi) ...

Vastas dr Terje Kukk

Tegu võib olla seenhaigusega. Pöörduge dermatoveneroloogi vastuvõtule. Vajate uuringuid ja nende tulemustele vastavat ravi.

Loe edasi

kaenlaalused sügelevad

Tere! Ma olen 20 aastane naine ja mul on viimasel ajal tekkinud selline probleem nagu: kaenla alused sügelevad meeletul, sinna on tekkinud kuiv nahk (nagu ekseemi moodi). väiksemad kohad on ka mujal kehal, ...

Vastas dr Heli Raudsepp

Teie puhul on tegemist suure tõenäosusega kontaktärritusega deodorandile. Loobuge sellest ning pöörduge nahaarstile, et saada ravikreemi retsept.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: