JUUKSED 22.10.03 / Nahahaigused

Külastaja küsib:

TERE!
Soovin küsida juuste väljalangemise kohta.Mul on olnud lapseset peale ilusad pikad ja paksud juuksed.Olen praegu 32 aastane. Juuksed hakkasid välja tulema juuni kuus,kuni augusti kuuni.Septembris jäi vähemaks,praegugi tuleb pestes ikkagi juukseid,ei julge juukseid puudutadagi,ega peanahamassazi teha.Hõrenemine on olnud ühtlane.Olin sunnitud juuksed maha lõikama.Mis on nii suure juustekao põhjuseks???Olen hirmul et mul on mingi tõsisem haigus.Perearstil tehtud vere analüüs oli OK!Hemoglobiin 132.Olen mitu kud kasutanud toidulisandeid-VIADERM.pärmitabletid.Püüan toituda tervislikult ,söön tihti javähe,selle tõttu on ainevahetus läinud kiiremaks.165 cm pikkuse kohta kaalun 50 kg. Olen närviline, tihti stressis.Antibeebipille olen tarvitanud 6 aastat järjest.
Juustele olen teinud takjajuureõli maske,pesen ravisampooniga. Samas on juustes juba palju halli ,pean ka juukseid värvima,teen seda poolpüsiväviga Casting.
Millise arsti poole peaksin pöörduma.mis võivad olla võimalikud probleemid ??

Arst vastas:

dr Sirje Liiv

Dermatoveneroloog

Nahaarst dr. Sirje Liiv erapraksis

Eks ikka perearst ole meie tervishoiusüsteemis see alglüli, kes otsustab, kas ja kuhu inimest suunata. Kuid dermatoloogi poole võite pöörduda otse ilma suunamata
Teie kaebuste põhjal arvan, et vajate endokrinoloogilist uuringut kilpnäärme osas.
Võibolla loobute ka antibeebipillide kasutamisest.
Juuste väljalangemise probleem vajab teinekord pikaajalist põhjuse väljaselgitamist.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Nahahaigused

juuksed

tere.olen mures oma juuste pärast.vanus-38. juba 20 aastat on juuksed järjest hõredamaks muutunud.ma ei värvi ega tee ka muud oma juustega.nüüd 7 kuud kasutan kallist viviscali sarja.-kõiki tooteid.paranemist ...

Vastas dr Heli Raudsepp

Teie kirjelduse alusel on suure tõenäosusega tegemist androgeense alopeetsia ehk meestüüpi juuste väljalangusega, millele väga tõhusat ravi pole. Soovitaksin Teil siiski vastuvõtule tulla, sest kirjeldus ...

Loe edasi

juuste väljalangemine

Olen 24aastane meesterahvas ja juba mõne aastal on mul ühtlaselt juukseid välja langenud. Nüüd on paksudest juustest jäänud järele oluliselt hõredamad juuksed. Olen täheldanud, et juukseid langeb välja ...

Vastas dr Heli Raudsepp

Kahjuks Teid nägemata ei saa ma otsustada, kas tegemist on difuusse või androgeense juuste väljalangusega. Seetõttu soovitan vastuvõtule tulla. Ravi on neil erinev.

Loe edasi

Juuksed

Olen 49-aastane naine. Möödunud aasta dets. käisin juuksuri juures, kes küsis,
kas ma olen ise kukla piirkonnas juuksed ära lõiganud või kuskil mujal juuksuris
käinud (seda märkasin ka ise ...

Vastas dr Sirje Liiv

Siinkohal ei ole võimalik midagi kindlat väita. Kui ei ole kokkupuudet kassihaigust põdeva kassiga, mille tulemusena võib peanahk seenhaigusesse nakatuda, võiks veel mõelda võimalusele, et näiteks pikaaegse ...

Loe edasi

Langevad juuksed peast !


Tere,mul on selline mure ,et mul langevad juuksed peast .Pere arst soovitas pöörduda nahaarsti juurde.

Palun Teie abi .!
Ettetänades K.P

Vastas dr Sirje Liiv

Helistage numbril 05074411

Loe edasi

juuksed, peanahk

Lp.Doktor!

Olen 29. a naine ja paar aastat tagasi diagnoositi mul pärilik alopeetsia.
Juuksed hõrenevad pealaelt ja on muutunud iga aastaga rasvasemaks.
Kas on võimalik, et juuste ...

Vastas dr Heli Raudsepp

Teie kirjelduse alusel võiks arvata androgeenset alopeetsiat, kuid Teid nägemata kindlat diagnoosi panna ei saa, rääkimata ravist.

Loe edasi

Juuksed tagasi?



Lp.dr.Liiv!



Lugesin Teie vastust noorele mehele PROPECIA kohta.Kas on võimalik,et see ravim paneb kasvama ka juuksed ,mis langesid väja 10-15 aastat tagasi?Kui ...

Vastas dr Sirje Liiv

Lugupeetav Anti!

Kuna mul puuduvad selle preparaadiga suuremad kogemused, ei oska ma Teile öelda ei ega jah. Teoreetiliselt võiks see ju võimalik olla. Palju oleneb sellest, kas mingid kiduradki ...

Loe edasi

rasused juuksed

Olen 40-aastane naistarahvas. Probleemiks on väga rasused juuksed. Mis võiks olla põhjuseks? Kas oleks abi nahaarsti poole pöördumisest?

Vastas dr Terje Kukk

Teiega peaks vestlema nahaarst.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: