kondüloom 09.08.03 / Nahahaigused

Külastaja küsib:

Mul oleks selline küsimus, et kui mehel on kondüloom, aga neid käsnasid ei ole enam pikka aega olnud. Kas soovitav on ikka kondoomi kasutada? Ja kas peaks arsti poole ka pöörduma?

Arst vastas:

Airi Põder

dr Airi Põder

Dermatoveneroloog

STD & J erapraksis

Teravad kondüloomid on HPV viirusest tingitud healoomulised käsnalised moodustised. Kui need on eemaldatud, siis suure tõenäosusega Teil nakkusohtu abikaasa poolt enam pole.
Soovi korral võite lasta endal teha uuringu HPV viiruse esinemise suhtes.Antud uuring võimaldab määrata ka HPV viiruse tüve juhul kui patsiendil on see olemas.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Nahahaigused

kondüloom

Tere

11 kuud tagasi diagnoositi minule ja partnerile kondüloom. Algselt ravisime seda Wartec lahusega ning nüüd viimased paar kuud kreemiga.
Oli periood, kus kondüloomid tegid valu tupes ...

Vastas dr Heli Raudsepp

Järelikult mureks põhjust pole. Kui Te siiski tupes midagi tunnete, soovitaksin konsulteerida günekoloogiga-võimalik, et selle tunde põhjus on milleski muus.

Loe edasi

kondüloom

Tere!
umbes 7 aastat tagasi avastasin suguelunditel lillkapsataolised moodustised,kuna need kadusid iseenesest ja vaegusi ei tekitanud,siis unustasin neist arstile mainida.vahepeal käisin ka korralikult ...

Airi Põder

Vastas dr Airi Põder

Käesoleval ajal on olemas erinevaid ja väga efektiivseid vahendid teravate kondüloomide raviks. Kui siiani kasutatud ravim pole osutunud piisavalt efektiivseks, siis tuleks uuesti pöörduda arsti vastuvõtule ...

Loe edasi

Kondüloom

Tere



2 aastat tagasi diagnoositi mul kondüloomid.

Asuvad need küllaltki ebameeldivas kohas so. kusitikanalis õigemini selle avas.

Arst kirjutas ravimi Wartex, ...

Airi Põder

Vastas dr Airi Põder

Lugupeetud Urmas!

Hiljuti saabus Eestis müügile uus kondüloomide vastane kreem,mida soovitatakse kasutada just retsidiveeruva(pidevalt korduva) protsessi puhul.Et kindlaks teha,kas suguelundil ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: