Toitumisnõustamine 27.07.23 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Kas on võimalik ka haigekassa kaudu toitumisnõustaja vastuvõtule tulla, et õige toitumiskava sada? Kui, siis kes võivad suunata teenusele? Tänan.
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tere!
Minu teada seal, kus ma töötan, ei ole toitumisnõustamine haigekassa poolt lepinguga seotud, varem maksis tervisekindlustus toitumisspetsialisti pöördumise kinni. Praegu aga saan, vaid soovitada, minna oma petearsti jutule, tema on selle teemaga kindlasti rohkem kursis ning saab aidata.