Ülekaal või mitte 31.07.22 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere. Olen 14 aastane tüdruk olen umbes 160cm pikk aga kaalun 65kg on see normaalne või peaksin midagi ette võtma?
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tere!
Teie kaal on veidi üle keskmise. Teie kehamassiindeksit hinnatakse teie vanuse järgi. Hetkel on ta Teil 25.3. Soovitatav kaal 55-57 kg. Sel juhul oleks Teiel kehamassiindeks 21-22, mis oleks teie vanuse juures optimaalne näitaja. Peate veidi kohandama igapäevast rutiini ja toitumist, võttes arvesse Teie füüsilist aktiivsust.