keha kaal 28.05.21 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen 25a . pikkus 176 kaal 59 , olen hästi peenike , pidevalt küsitakse , et kas ma üldse söön ka midagi , kuigi ma söön ju pidevalt .
mida tuleks teha , et normaalse keha endale saavutaksin ?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Alustada tuleks eneseanalüüsist ja vaadata, kas saate tõepoolest toiduga kõik vajaliku kätte, seda nii toitainete kui energia mõttes. Selleks saate kasutada nutridata toitumisprogrammi või mõnd muud eneseanalüüsiks sobivat programmi. Vajadusel võite edaspidi pöörduda nõustamisele toitumisspetsialisti juurde. Kehakompositsiooni parandamise eesmärgil võib nõu pidada ka mõne personaaltreeneriga.
Parimatega, dr. Ehala