kehakaal on jama 11.12.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
söön pidevalt ning palju---lõünal tööjuures õhtul kodus aga keha kaal on ikka natuke nadi 173 pikk ja58 kaal täiseas mehel tunnen pidevalt väsimust. küsimus selline et mida peaks ka tegama et kaal tõusex ja tulex natuke kehasmassi ka ikka ümber ,praegu aint luu ja nahk.suitetamisest loobusin mingiks ajax --ei mõjund nagu kas on ka mingeid ravimeid
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kaalu tõstmisel pole esmatähtis söödava toidu hulk. Hoopis olulisem on pöörata tähelepanu oma toidulaua toiteväärtusele, seega kvaliteedile ja korrapärasele toitumisrütmile. Ka spetsiaalsetest treeningprogrammidest võib siinkohal abi olla. Selleks, et anda teile sobivat nõu peaksin ma nägema teie toitumis-skeemi (millest on puudu, mida üle, jne).
Tulge vastuvõtule (tel: 533 18 008) ja püüame vastavalt teie vajadustele koostada ka menüü.
Heade soovidega, dr.Ehala