Millest peaksin alustama et saada maovähendusoperatsioonile. 22.01.16 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Millest ma peaksin alustama et saada maovähendusoperatsioonile. Mille eest maksab haigekassa. Kuna endal ei ole võimalik nii kalli operatsiooni eest maksta.
Ma olen 163 cm pikk ja kaalun 117 kg. Kehamassiindeks on 44. Olen üritanud kaotada kaalu dieediga trenniga ja muud võimalikud meetodid on ära proovitud kuid tulemusteta. Lisaks on mul kilpnäärme alatalitus.
Kuhu ma peaksin pöörduma et konsultatsioonidele saada.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Operatsiooni vajalikkuse ja teostamise üle otsustab kirurg. Soovitan teil võtta saatekiri kirurgi vastuvõtule ja sellel teemal siis juba konkreetselt nõu pidada. Infot lõikuste ja kirurgide kohta, kes tegelevad bariaatrilise kirurgiaga, saate järgnevalt lehelt: kergemaks.ee.
Parimatega, dr. Ehala