Kõhugaasid 08.01.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, 5 aastat tagasi tekkisid mul järsku suured kõhugaasid, millest siiamaani pole osanud lahti saada. Olen muutnud oma toitumisharjumusi ja tegelen iga päev spordiga ning puhkan regulaarselt. Ei joo, ei suitseta ega tee narkootikume. Kasutan Espumisani, mis osaliselt aitab gaaside vastu. Söön rahulikult ja mälun toitu korralikult. Probleemiga on korduvalt perearsti juures käidud ning sealt suunatud kõikvõimalike spetsialistide poole, aga tulutult. Magu, veri ja neelamise funktsioonid on kõik korras. Samas köhin vahetevahel selliseid õhku täis pisikesi röga palle välja, mis tunduvad väga vastupidavad olevat. Mainin ka ära, et probleemid tekkisid suht peale nina operatsiooni, kus kõhr tehti sirgemaks.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Soovitan teil proovida pikemaaegset kuuri (3-4 nädalat) probiootikumidega (Beneflora, Linex forte, Lactoseven, vm).
Heade soovidega, dr.Ehala