Oliivõli vs linaseemneõli 12.02.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kumb on neist paremate vitamiinide, mineraalainete ja rasvhapete koha pealt: kas oliiviõli või linaseemneõli? Kui poes vaadata nende etikette, siis mida täpsemalt vaadata etiketil?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Iga õli on oma koostiselt pisut erinäoline ning seetõttu tasub toiduvalimistamisel neid kombineerida. Oluline on jälgida, milliseid õlisid millisel temperatuuril tohib kasutada. Infot erinevate õlide kohta võite vaadata näiteks leheküljelt http://tai.mulfo.com/10
Heade soovidega, dr.Ehala