Madala kalorsusega alkohol 04.08.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Olen 22 a neiu. Küsimus oleks selline, millised on madala kalorsusega alkoholi sordid? Palju sisaldab üks gin kaloreid jms? Kui olen kaalujälgija, milliseid alkoholisorte võiksin tarbida?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kaalulangetamise perioodil võiks alkoholist loobuda või kui, siis tarbida viimast minimaalselt. Alkohol on kaloririkas (1gr= 7 kcal), suurendab söögiisu ja soodustab ka rasvade ladestumist. Kindlasti tuleks välistada magusad joogid (kokteilid, teatud siidrisordid, jms). Erinvate alkoholide kalorsuse saate kätte näiteks A:Erini raamatutest "Väike kaloriraamat", "Ahtriprojekt".
Heade soovidega, dr.Ehala