Svelt Cola 01.12.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kaaluprobleemide Uurimise Instituudi pakkumine - teaduslike uuringute alusel
kiire kõhnumine?! Kuidas sellesse suhtuda? Kas tasub proovida?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kahjuks ei saa seda kommenteerida, kuna ei tea, kes uuringut pakub ja korraldab ning millist ainet(aineid) kasutatakse, kuigi interneti jututubades räägitakse antud preparaadi mõjudest. Julgen siiski väita, et kiiret kaalulangust ei saa pidada kuidagi tervislikuks ning see mis kiirelt läheb kipub ka kiirelt tagasi tulema.
Heade soovidega, dr.Ehala