rosinad :P 20.11.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Sooviks teada sellist asja, et mis on rosinate negatiivne pool?... Kas on tõsi, et teevad paksuks kuna cal sisaldus on suur ? (ma söön näiteks tavaliselt u. 200g neid ära korraga )
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Rosinad ei tee paksuks. Paksuks teeb see kui me sööme päevas enam kui me ära kulutame ja see kehtib mistahes toiduaine kohta. Kuna rosinad on tõepoolest kaloorsed (50. gr= ~120-130 kcal), siis nendega üle maiustada ei tasuks,kuid tänu oma kasulikele omadustele oleks 50-100 gr päevas veel täiesti mõistlik kui ka kõik muu toitumine selle kõrval paigas.
Heade soovidega, dr.Ehala