kaal 22.06.16 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, sooviksin teada ,kas olen ülekaalus. Olen 12, kaalun 63 kilo ja olen umbes 169 cm pikk.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere,
Antud pikkuse juures on 63 kg normkaal. Kuna sellises vanuses kasvate veel kindlasti, siis tulebki jälgida, et kaalu-kasvu vahekord jääks kenasti tasakaalu.
Parimatega,
dr. Ehala