Ülekaalulisus 24.09.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kuidas vabaneda liigsest kehakaalust? Olen 170 kg ja 180 cm.
Viimased 30 -40 on lisandunud paari aasta jooksul.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirja teel on raske ühest lahendust välja pakkuda, arvestades sellega, et kaal on tõesti väga suur. Kutsun teid TÜ Kliinikumi meestekliinikusse (Tallinna) vastuvõtule, et siis koos võimalikud kaalulangetamise variandid läbi arutada. Vastuvõtt meestele haigekassa alusel. saatekirja pole vaja. Registreeruda saate meili teel toitumine@kliinikum.ee või telefonil 731 8008
Parimatega, dr. Ehala