Magneesium 26.03.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, kas te oskaksite nõu anda millistes toiduainetes leidub eriti rohkesti magneesiumi(mida poest osta saaks)?:)
Ettetänades.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Saadan teile väljavõtte terviseinfo.ee leheküljelt, mida võib uurida kui on huvi teada saada, kust üht või tesit toitainet, vitamiini või mineraalainet toidust kätte võiks saada.
... Magneesiumi allikad
Magneesiumirikkad on taimsed toiduained, mis sisaldavad klorofülli ning pähklid ja seemned. Magneesiumi on palju täisteraviljatoodetes, lehtköögiviljades, kakaos. Ka kare vesi ning mineraalvesi võivad olla headeks magneesiumi allikateks.
Heade soovidega, dr.Ehala