körvetised 06.11.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere. olen hädas körvetistega,kas vöib leevendada söögisoodat vöttes. vanasti nägin paljusid seda tegevat. tänades stella.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui on kõrvetised võiks siiski pöörduda kontrolli ka arsti poole. Esmaseks abiks saab aga kasutada apteekide käsimüügis olevaid preparaate (N: Rennie).
Heade soovidega,
dr.Ehala