kaal 16.08.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kuias saab Teie juurde vastuvõtule ja millega saate mind aidata kui minu kaaluindeks 37. Ja kui palju maksab viisit teie juurde see on oliline olen 80% invalidsuse peal ja raske puue.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Nagu kõigil oma patsientidel, saan aidata tasakaalustada menüüd sel moel, mis lubaks teil kaalust alla võtta. Vajadusel olen teatud etapis kasutanud ka ravimite abi. Kõige olulisem on aga teie enda valmisolek muutusteks, sest ilma ümberkorraldusteta elustiilis ei lange ega jää püsima ka kaalunumber. Mina saan olla vaid nõuandja, muutused tuleb teil aga endal ellu viia. Kui soovite registreeruda, siis saatke meil aadressile toitumine@kliinikum.ee või helistage telefonil 533 18 008. Nii saate kogu info ka vastuvõtu ja tasustamise kohta.
Heade soovidega, dr.Ehala