meeletu ülekaal 22.03.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, olen 26 a naine ja ülemõistuse suures raskuses oma kehakaaluga. Viimase 7 aastaga olen juurde võtnud 56 kg (pikkus 176cm), igasugused dieedid on igapäevane teema aga see ei tähenda mitte kaalulangust vaid tõusu minu jaoks. Olen ka 2 aastase tütrekese ema ja viimasel ajal teeb kaal eriti kiiret tõusu. Kas võib olla tegu mingi tervisehädaga, mis nii kiiresti kehakaalu tõstab või ....???Nüüdseks on asi juba väga hull ei oska kusagile pöörduda abi saamiseks.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Mõnedel juhtudel võib kaalutõus olla tõepoolest seotud kõrvalekalletega organismis. Tulge vastuvõtule ja püüame selgitada, mis on teie kaalutõusu põhjuseks (registreerumine; tel 533 18 008 või toitumine@kliinikum.ee).
Heade soovidega, dr. Ehala