kaalu alandamine 25.02.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere.
olen 18 aastane tütarlaps ja kaalun 91kg. Ei söö eriti magusat, ent kui siis väga harva. Mida peaksin tegema, et tervislikult ja tõhusalt kaalu alandada. Kooli lõpetamine, suvi jne on tulemas. Tahaks suvel ja lõpetamisel hea välja näha.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ainuüksi kaalunumbrist on vähe, et teile toitumissoovitusi anda. Selleks on vaja pisut enamat: teie pikkust ning seda, mis aja jooksul kaal tõusnud on. Lisaks veel teie praegused toitumis-liikumistavad, sest üldjuhul peitub neis viimastes tavaliselt ülekaalu põhjus. Tulge vastuvõtule (tel: 533 18 008).
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev