beebipillid ja mens tsükkel sassis. 16.05.08 / Ravimid

Külastaja küsib:

Tere!
Mul on selline probleem, et hakkasin võtma beebipille(Lyndinette20) kaks nädalat tagasi, menstruatsiooni esimesel päeval. Päevad said läbi, kuid määriv vereeritus jätkus.Nüüd, kaks nädalat eelmisest menstruatsioonist hiljem algasid mul uuesti päevad. Mida peaksin tegema, kas jätkama pillide võtmist? Kas pillid ei sobi mulle?

Arst vastas:

Kalle Kurvits

dr Kalle Kurvits

Proviisor

Tartu Uus Apteek

Tere,

Vastuseks lõik juhendist:
Esimeste ravitsüklite jooksul on 10...30% naistest esinenud kõrvaltoimeid, nagu rindade hellus, libiido muutused, määriv vereeritus. Need kõrvaltoimed taanduvad tavaliselt 2...4 tsükli jooksul.

Kalle Kurvits

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Ravimid

rohkem kui 1 pill jäi vahele

Tere!
Võtan Diane 35 pille ja esimesel nädalal jäi kolm pilli võtmata (järjest), pakendi sees olevast infolehest lugesin et võtta kõik kolm tabletti korraga ära ja siis jätkata tavalisel viisil ...

Kalle Kurvits

Vastas dr Kalle Kurvits

Tere,

Kasutusjuhendile mul rohkem lisada ei ole, lugege uuesti tähelepanelikult. Teemaga võiks tegeleda ka arst.
Mis erilist ikka juhtub- rasestumisvastane efekt ei ole garanteeritud ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: