Tere! Olen lahutanud 1,5 a tagasi ja mul on umbes pool aastat uus "söber" Koos me ei ela, aga vahetevahel ööbib tema siin minu juures. Probleem selles, et sel mehel on olnud elus 2 suurt pettumust. Viimane löppes sellega et naine kolis oma lapse (keda mu söber nagu oma kasvatas) ja nende ühise lapsega ära kaugele. Ja mees siiani ei saa sellest üle. Seepärast "kardabki" nagu uut suhet luua minu pojaga. Mida teha et see barjäär ületada? Kas "aeg parandab haavad"? Kuidas luua hea alus nende suhtele?Ette tänades, Mari

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Küllap see suhte loomine Teie pojaga vajab tõesti pisut aega. Ja ka Teie poeg vajab tõenäoliselt veidi aega, et luua suhet Teie sõbraga. Aeg iseenesest ei paranda ega haava. Pigem see, mis selle aja jooksul juhtub. Aeg parandab siis midagi, kui selle aja jooksul midagi tehakse haavade parandamiseks. Seega, kui te kõik koos pingutate selle aja jooksul midagi teha, mis teile kõigile hea on. Kõige paremini parandab see aeg, mida hästi koos veedetakse. Heade suhete aluseks on koos veedetud, ja hästi veedetud, aeg. Tehke asju koos, mida teile meeldib teha, mida meeldib teha neile kahele, kelle suhetest Te olete huvitatud. Ja las nad ka veedavad koos aega ilma Teieta. Selleks, et teineteist paremini tundma õppida. Teineteise tundmine on järgmine oluline asi heade suhete kujunemiseks,eks ole? Te ju teate seda isegi.
Head jõuluaega ja õnnelikku uut aastat.
HK