Meie väike pere on kolmeliikmeline, poja saab peagi aastaseks. Olen hetkel lapsehoolduspuhkusel ja püüan välja mõelda millal oleks õige aeg tööle naasta. Suhted lapse isaga on täiesti olematud. Elame kolmekesi ühe katuse all, kuid samas täiesti eraldi. Ööbime erinevates tubades. Õhtud veedan enamasti pojaga kaheskesi, sest mees tuleb koju enamasti kl 21. Olen proovinud temaga rääkida. Ühe vestluse tulemusena selgus, et tema elus on keegi teine. Lahenduseni me ei jõudnudki. Ainuke ühine arusaam oli, et kui ta kolib välja, siis sellega on asi lõplikult otsustatud. Nüüd me siis veeretamegi päevi õhtusse. Ühised üritused puuduvad, külas meil keegi enam ei käi, sest õhk on paks. Koos oleme olnud alates 1998. aasta kevadest. Kõige krooniks on majaehitus pooleli. Suures osas on ehitusmeestega suhtlemine minu ülesanne. Kõik see käib üle jõu. Mida teha?

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Vahel on meestel raske olla naise kõrval, kes on nii väikese tita ema, kuid see tavaliselt möödub. Püüdke veelkord rääkida mehele oma tunnetest ja võimalikust tulevikust koos. Kuna mees elab ikka Teiega koos, on ehk muutus võimalik. Soovitan olukorda suhtuda võimalikult rahulikult. Kirjutate, et elate erinevates tubades. Soovitan elada mehe kõrval veetleva naisena! Saan aru, et olete väsinud ja palju tööd, kuid et võita mehe tähelepanu, tuleb pingutada. Kuigi isa pojaga vähe(?) tegeleb, püüdke ka neid liita, paluge mehel lapsega tegeleda. Kui Teie pingutustel ei ole tulemusi, alles siis mõelge edaspidistele sammudele.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.