tere,mul on tegelikult raske siia kirjutada,kuid ei oska mujale pöörduda ja äkki teie oskate mind aidata.4 kuud tagasi oli minul ja mu elukaaslasel raske aeg ja ma murdusin teise mehe käte vahel.Juhtus aga nii,et jäin rasedaks.Rääkisin sellest oma mehele ja ta jättis mu maha.Lapse isa on õnnelik ja tahab minuga koos last kasvatama hakata.Ta kolis minu juurde,kuna mujal polnud tal minna.Mingid tunded mul tema vastu on,kuid ma ei suuda tema kõrval magada.Ma ei suuda seal toas üldse magada ja kogu aeg nutan kui olen üksi koju jäänud.Eelmine elukaaslane tahab olla sõber,aga kui teda näen olen rõõmus ja siis kui läheme oma teed langeb kõik kokku.Ma pole kunagi selline olnud ja kardan väga et see mõjub lapsele.Ma ei maga,nutan vahetpidamata.Palun aidake mind,palun andke mingitgi nõu.ma ei jõua enam!!! ette tänades,K.!!

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kõigepealt soovin õnne, et last ootate! Mul on hea meel, et muretsete lapse pärast; kuidas Teie meeleolud talle mõjuvad. Sellises seisundis on meeleolu muutlik, see on loomulik. Raske on sellises meeleolus teha asjalikke otsuseid.
Soovitaksin võtta järelemötlemiseks aega, rahuneda ja alles siis mõelda otsuste tegemisele. Kirjast ei selgu, kellele kuulub elamispind, kus elate. Ma soovitaksin mõni aeg olla eemal lapse isast. Kui on võimalik olla eraldi tubades, aitab ehk seegi. Eemal olles tundub olukord teisiti ja võib olla leiate oma olukorra leevendamiseks vastused ruttu. Püüdke kaaslasele rahulikult seletada oma soovi. Te ei pea elama kellegiga koos, kes ei meeldi. Muidugi vajab laps mõlemat vanemat, kuid suhted peaksid olema sellised, et kooselu oleks võimalik.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.