Elan oma elukaaslasega koos poolteist aastat. Läbi saame hästi. Teadsin, et enne mind oli tal suhe mis erinevuste tõttu katkes ja endisel elukaaslasel on nüüd kellegiga laps. Kord juhtusin mehe telefonikõnet pealt kuulama kust ma sain aru, et ex on mehe vanemate juures. See lõi mind pahviks, loomulikult võib ju suhelda endiste äiade ja ämmadega. Mina aga olin kogu aeg aru saanud, et ex elab nüüd oma elu koos uue mehe ja lapsega ja mingit põhjust endise mehe vanematega suhtlemiseks ei ole. Siis jõudis mulle kohale, et laps on minu mehe oma, mis mind ausalt öeldes shokeeris. Mitte niipalju lapse olemasolu, vaid see, et mees ja tema sugulased seda minu eest varjasid kuigi me suhtleme üsna tihedalt. Nüüd mehe õega rääkides ja küsides miks seda minu ees saladuses hoiti, ütles tema, et nendelgi oli ebamugav olla. Aga mees oli nendele öelnud, et tema räägib lapsest mulle siis kui on "õige aeg". Nüüd ma siis mõtlengi, et mida tähendab see õige aeg. Asja täpsustuseks veel niipalju, et laps sai "valmis tehtud" paar kuud enne meie kohtumist ja nad ei elanud siis enam koos. Mees oleks tahtnud lapse pärast uuesti kokku kolida aga ex tahtis last üksinda kasvatada. Minu küsimus ongi see, et miks mees varjas oma last. Kas ta kartis seda mulle öelda või oli tal piinlik. Või hoopis loodab oma endisega suhteid taastada. Kui ma olen temalt seda küsinud siis ütleb ta, et see ei puutu minusse ja see on tema jaoks minevik. Sai võibolla segane kiri aga see küsimus on mind painanud sellest ajast peale, kui lapsest teada sain.

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Raske öelda, miks Teie mees varjas Teie eest seda fakti. Aga kas peabki kõike teadma? Kui Teie mees väidab, et see on minevik, siis see tema jaoks ka nii on. Miks Teie ei saa seda minevikuks pidada? See kõik juhtus ju "enne Teie aega". Ta oli siis omal viisil vaba inimene ja võis teha mis tahtis ja ka teie olite siis vaba inimene ja tegite mis tahtsite. Näib, et Teie mees tunneb Teid päris hästi. Võimalik, et ta jättiski rääkimata selle pärast, et ta kartis Teie reaktsioone toimunu suhtes.
HK