Ülekaal 01.10.17 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Ma olen 11 aastat vana, 164cm pikk aga ma kaalun 62kg. Kas ma olen ülekaaluline?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Arvestades vanust ja pikkust on tegu hetkel ülekaaluga. Kuna ees on aastad, kus tuleb kiire kasvamine, siis pöörates enam tähelepanu oma söögivalikutele, maiustamisele ja liikumisele, on võimalik küllalt kergelt ja kiiresti kaalunumbrid normi saada. Oluline on regulaarne ja mitmekülgne söömine, regulaarne liikumisaktiivsus ja soovitavalt treeningkoormus kui ka piisav uni.
Heade soovidega,
dr. Ehala