Pole söögi isu. 14.08.20 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, mure selline, et pole peaaegu nädal aega süüa tahtnud eriti. Poale lihtsalt isu, sama ka vee joomisega. Peaks kuhugi või kellegi juurde pöörduma?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui taoline seisund püsib, siis tasub küll arsti poole pöörduda.
Parimatega, dr. Ehala