Kehv söögiisu 24.05.20 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Nimelt on mu mure selles, et söön harva. Pidevalt kodus olles ununeb lausa ära süüa. Vahel kui tunnen, et kõht on tühi, avan külmiku ning pole isu, aga siis peamiselt ei söögi midagi. Millest võib see tulla? Kui ohtlik see tegelikult on? Enne eriolukorda tegin kõvasti trenni 4x nädalas ja kõndisin iga päev, päevad olid pikad ja kurnavad, õppida ei jõudnud. Mis võiks aidata?
Ette tänades
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Toiduvalikute mittevastavus meie keha vajadustele toob varem või hiljem kaasa terviseprobleemid.
Soovitan jätkata toidupäeviku pidamist ja igapäevast toitumiskava jälgimist, olgu siis iseseisvalt või toitumisspetsialisti abiga. Siin on abiks nutridata.ee toitumisprogramm.
Lisaks soovitan pidada nõu psühholoogi või psühhiaatriga, et selgitada kui palju võib tekkinud situatsioonis rolli mängida vaimne tervis.
Kolmandaks soovitan teha tervisekontrolli perearstil, et selgitada, kas toidupiirangud on juba kutsunud esile muutusi tervisenäitajates.
Parimatega, dr. Ehala.