Probiootikumid 15.03.18 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas probiootikume tuleb võtta kuurina/vastavalt vajadusele või võib neid tarbida pidevalt?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Probiootikume saame naturaalselt näiteks hapendatud toitudest kui ka probiootilistest piimatoodetest (Hellus, Gefilus, jt). Soolehaigused ja antibiootikumide kuurid on sageli põhjuseks, miks vajame toetavat ja taastavat kuuri probiootikumidega, kuid pidevalt neid toidulisandite näol juurde võtta siiski ei tasu.
Parimatega, dr. Ehala