Seedehäire 17.10.18 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Mure selline juba ca 3 nädalat on probleem, et kõhus mullitab koguaeg, kõht on lahti, iiveldus, oksendamine, vahest ka valud, vererõhk madal ja kergelt kõrvetustunne.
Arsti õde arvas et mingi põletik seede/maoga ja kirjutas probiootikumid välja. Olen 2 nädalat võtnud aga kasu pole siiani midagi olnud. Mis võiks probleem olla ja mida veel teha?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui probleem on kestnud nii pikalt ja toidulisanditest pole kasu olnud, tuleb minna ikkagi arsti vastuvõtule ja teha uuringud. Oletustest siin kasu pole.
Parimatega,
dr. Ehala