Kehamassiindeks üle 40 21.05.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kelle poole pöörduda ja kuidas leida abi, kui kehamassiindeks on üle 40?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui soovite kallunõustamist, siis võite tulla minu vastuvõtule. Registreerumine aadressil toitumine@kliinikum.ee
Juhul kui olete mõelnud kaalulangetamise kirurgilistele meetoditele, siis leiate informatsiooni järgnevalt leheküljelt http://www.kergemaks.ee/public/31448.html
Heade soovidega, dr.Ehala