Potents 26.01.06 / Seksuaalnõustaja

Külastaja küsib:

Tere!
Mure selline, et viimasel ajal on probleeme old kõvastumisega! Ise olen 25a noormees, ja kunagi pole sellist probleemi old, alati läks kohe kõvaks!
Kui mures peaksin olema?

Suured tänud!
Rainer

Arst vastas:

Vladimir Vihljajev

dr Vladimir Vihljajev

Günekoloog

Meestekliinik Tallinnas

Tere. Raske konkretne vastada, võib olla lihtsalt stressi seisund või väsimus, või mingi haigus. Esimene soovitus provige korralik puhkata, kasutada vitamineid toidulisandid. Kui paari kuu jooksul see seisund ei muutu, tasub pöörduda arsti juurde. Meie registratuuri number 5331 8008.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Seksuaalnõustaja

sexuaalprobleem

Tere Doktor!
Kas oskate nõu anda nn.hispaania kärbsest või viagrast või midagi samalaadsetest! Kas apteekidest midagi on saada retsepti vabalt!

Ette tänades!

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Hispaania kärbsete ekstrakt üldse ei ole kasutav kaasaegses seksuoloogias! Viagra, Levitra ja Cialis on väga asjalik aga retsepti ravimeid. X-potents on toidulisand ja retsepti vabalt apteekidest, ...

Loe edasi

ravim x potens

tere
selline küsimus et kas x potents ravimid on erektsiooni häirete korral
(enne vahekorda astumist) kohe toimivad
või on need moeldud pikaajalisele manustamisele.
teid ette tänades ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere. X-potents on nn. toidulisand, toimeiaine on seal *tribulus terrestris*, mis on ravimtaime ekstrakt. See tähendab et just mõelnud pikaajlisele manustamisele (tavaliselt toimeeffekt ilmub 2 nädala ...

Loe edasi

erektsioon

Tere
Mul tekib erektsioon tavaliselt hommikul ärgates,kuid õhtul ei midagi.Ja seemnepurse tekib liiga vara ja mitte kõvastunud olekus.Tegelen füüsilise tööga.Kas selline asi võib olla ületöötamisest?.On ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere Harry! Üks võimalusest et tõiesti üleväsimusest ja ületöötamisest, aga muidugi on olemas teised variantid. Esmaabina pakkun osta aptegia ja kasutada vitamiini kuuri (näiteks Vit E, Zinc, Selen, ...

Loe edasi

potents

37a mees on olnud üle 20a diabeetik, praeguseks on tekkinud suured kahjustused nägemises(ühe silmaga ei näe üldse) ja neerudes(uus neer siirdatud). Samuti on erektsioonihäired. Kas niisugusel juhul võiks ...

Lemme Haldre

Vastas dr Lemme Haldre

Tere
Analoogsete kaebustega patsiendid on saanud abi erektsioonihäirete ravimitest. Seetõttu võiks ka Teil sellest abi olla.
Kuna Teile on tehtud neeru siirdamine, siis peate arvestama ka ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi