Olen 16 aastase poja ema. Nii nagu kõik temavanuselised, tahab ka tema olla iseseisev. Mida teha kui poeg on solvunud minu peale ega räägi. Nimelt tahtis ta minna üritusele, mis algas 22.oo kõrtsus. keelasin. kuna alla 18aastastele on peale 22.00 väljasolek keelatud ja teiseks toimus see asutuses, kus on alkohol. Minu teada ta ei suitseta ega ole ka minu nähes ega arusaamisel alkoholi tarbinud.
ema

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Teie poeg on igati tubli, kui ta ei suitseta ega pruugi alkoholi. Selles vanuses soovib ta olla kaaslastega koos ka hilistel pidudel. Kui ta on leppinud sellega, et Teie teda nii hilja väljas ei luba olla, on tore. Kui ta hakkab ise endale võtma seda õigust, on olukord keerulisem. Püüdke pojale rääkida oma hirmudest ja võib olla saate kokkuleppele. Hea oleks, kui noormees mõistaks Teie muret ja seda, et hiline väljas olemise keeld ei ole karistus, vaid mure tema pärast. Päris jäik ei maksaks oma nõudmistes siiski olla, kuna Teil on senini olnud usalduslik suhe pojaga.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.